Cum vă putem ajuta?
-
Pe durata procesului de construire sau consolidare a brandului, vă vom ajuta să puneti întrebările potrivite și vom cerceta temeinic piata, astfel încât să dezvoltăm o strategie de marketing nu doar personalizată, cât mai ales eficientă, generatoare de rezultate.
Pentru a vă planifica activitătile de marketing, vom defini particularitătile pietei prin sistemul nostru în pași multipli și vă vom ajuta să construiti cei mai eficienti pași ce vă vor conduce la conversie prin definirea mesajelor și a canalelor potrivite.
În aceste procese, ne folosim nu doar de know-how-ul și experienta noastră, ci analizăm și monitorizăm continuu rezultatele datelor pe care le colectăm. Suntem de părere că baza unei strategii optime de marketing și de content marketing constă în analize bazate pe date reale, definirea precisă a punctelor de conexiune și un concept creativ foarte atent gândit.strategie de marketing · research · analiză de date · puncte de conexiune · strategie de comunicare · plan de marketing
-
Conceptele creative constau în solutii de comunicare vizuală și copywriting creativ. Astfel, vom fi partenerul vostru în crearea și implementarea designului visat, în PPC (pay-per-click) și advertising online, precum și în SEO (search engine optimization) și marketing digital general. De la designul imaginilor complexe până la productia de materiale print și creatia de animatii, am integrat toate procesele de design și constructie. Scopul nostru este ca tot textul de avertising, motivele concepute și elementele de imagine să rezoneze pe deplin cu brandul și să transmită ideile-cheie într-o manieră autentică și receptivă, în timp ce încurajează destinatarul să interactioneze. Suntem adeptii învătării continue și căutăm constant inspiratie pentru a tine pasul cu ultimele trenduri și inovatii din industrie și pentru a intelege particularitătile canalelor de comunicare moderne.
concepte creative · design · copywriting creativ · marketing digital · search engine optimization · branding
-
Creăm continut original și creativ, precum și productie video completă. Munca noastră include productia de filme traditionale și animatii, pentru care avem propria capacitate de productie. Pentru fiecare proiect, selectăm în mod individual instrumentele vizuale potrivite astfel încât să obtinem cele mai bune rezultate posibile. Înainte de productie, analizăm comportamentul destinatarilor și, în același timp, pregătim strategia SEO pentru clipuri. De asemenea, avem experientă în gestionarea numeroaselor interfete media și a canalelor de YouTube. Optimizăm constant distributia noastră de continut și monitorizăm continuu eficienta SEM (search engine marketing).
videomarketing · full production · filme · animatii · strategie · SEO · search engine marketing
-
Construim, implementăm și optimizăm strategia pentru a atinge obiectivele de business dorite. Livrăm conversii și microconversii valoroase prin campanii click-based eficiente. Toate ofertele noastre includ estimări și KPI-uri bazate pe date din lumea reală, sustinute de rapoarte de performantă regulate. Îmbinăm know-how-ul nostru cu experienta de utilizare (UX), precum și datele reale cu solutii creative.
Concepem strategii și campanii pentru a promova un produs sau serviciu cu focus pe canale digitale.search enging marketing · analiză de date · PPC · SEO · conversie · KPI · rapoarte de performantă
-
Nu ne temem de KPI-uri, date și conversii. Colectăm leaduri, creștem activitatea utilizatorilor și obtinem asocierea brandului cu emotii pozitive. În productia de continut legat de social media, avem grijă nu doar să creăm, să consolidăm și să reflectăm imaginea brandului, ci și să atingem obiectivele de business și vânzări. Pentru noi este important să mentinem legătura cu utilizatorii și să generăm nevoia de cumpărare. În acest scop, analizăm continuu comportamentul grupurilor tintă selectate, folosind instrumente și aplicatii oferite de social media.
social media · KPI · analiză de date · rată de activitate · imagine de brand · conversie · lead generation
-
Creatia de continut valoros nu este totul – cel putin la fel de importantă este și eficienta strategiei de distribuire și vânzări. Continutul pe care-l creăm, pe lângă a capta atentia, a câștiga încrederea și a pozitiona brandul drept autoritate în domeniu, are scopul de a educa și de a genera actiune pentru atingerea simultană a obiectivelor de business și pentru sustinerea vânzărilor. Alegem în mod precis canalele de comunicare și, în urma acestei alegeri, modelăm formatele prin care putem ajunge la grupul tintă. În toate cazurile luăm în considerare importanta SEO, indiferent că vorbim despre articole, ghiduri, infografice sau clipuri video.
content marketing · strategie de vânzări · obiective de business · search engine optimization
-
Designul și executia materialelor POS (point of sale) este, de asemenea, parte din gama noastră de 360 de grade. În plus, realizăm designul, edităm și printăm reclame și publicatii. Cu noi, munca nu se încheie la creatia continutului și a formei, ci merge dincolo, până la promovare și distributie. Căutăm canalele potrivite astfel încât să oferim rezultate tangibile. Relatia noastră cu clientul se caracterizează prin deschidere, transparentă și parteneriat, întrucât știm că aceasta este singura cale prin care putem să ne atingem obiectivul: revista de brand de cea mai înaltă calitate. Contactati-ne pentru proiecte de print: https://thepublishers.skivak.com/
print · reviste de brand · DTP · publicatii · promovare · distribuire
Gama noastră completă de servicii vă este oferită de cele două divizii ale noastre
-
Skivak
Digital marketingServicii de marketing digital orientate spre rezultat. -
Skivak
The publishersAgentie specializată în creatia și distributia de reviste, publicatii de marketing și alte materiale printate.
Blog
-
Successes and failures build the brand’s strengthHow to introduce an innovative product to the market? Where to start? How DESIGN THINKING, Business Model Canvas or Pimento Map can help us in this, as well as how important courage is in developing business – we talk about all of such topics with Alain Heureux, a trainer of creativity, innovation and change (The interview was conducted by Paweł Hojcz, International Development Manager). PART 2.Mai mult
-
How Brands Can Thrive In The Direct To Avatar EconomyIn the age of the avatar – what our avatars wear is more important than ever.Mai mult